کتاب رنگین کمان

اثر دیوید هربرت لارنس از انتشارات نشر متیس - مترجم: ناهید قادری-افسانه قادری-ادبیات انگلیس

این تصویر با تصاویر مذهبی و متافیزیکی با شکوه است و این داستان سه نسل از خانواده برنگوئن است که علیه کاهش انگیزه زبان انگلیسی روستایی در برابر صنعتی شدن است. این رمان همچنین موضوع تکان دهنده ای از زمان خود را در نظر می گیرد، به شدت با روحیه جنسی در خانواده روبرو می شود و پویایی ازدواج و عشق فیزیکی را به عنوان یک جنبش جنسی تبدیل می کند که هر دو توانمند و غیر قابل اجتناب است. چشم انداز و پیشگویی، رنگین کمان در انگلستان پس از انتشار آن در سال 1915 ممنوع شد و در ایالات متحده فقط در یک نسخه منتشر شده در ایالات متحده موجود بود. این کتاب یک دوره تقریبا 65 ساله از دهه 1840 تا 1905 به طول می انجامد و نشان می دهد که روابط دوستانه Brangwens در برابر فرسایش صنعتی شدن بریتانیا تغییر می کند.


خرید کتاب رنگین کمان
جستجوی کتاب رنگین کمان در گودریدز

معرفی کتاب رنگین کمان از نگاه کاربران
رنگین کمان. (1915). D (دیوید) H (هربرت) لارنس. ** به یاد داشته باشید که این یکی از رمان های اختصاص یافته برای کلاس من در زبان انگلیسی است. پشت در طول روز کالج من. من همچنین چهارمین صد صفحهای را که میخواهم حذف کنم. حالا که من خیلی قدیمی تر هستم و ظاهرا بالغ و آگاهانه هستم، فکر کردم که این کتاب دیگر به این موضوع میرسد. خیلی برای بلوغ و دانش اضافه شده است. تمایل به نوشیدن دوباره به من سخت بود، اما من هدف داشتم! این یک رمان در معنای مدرن کلمه نیست. امروزه آن به عنوان یک رشته روانشناسی طبقه بندی شده است - به این معنی که هیچ چیز اتفاق نمی افتد. من در مورد فیلم های پائولین کائل به خاطر داشته باشید که: «اگر هیچ چیز در اولین پانزده دقیقه رخ ندهد، هیچ اتفاقی نمی افتد.» اگر چیزی وجود داشته باشد، رمان لاورنس را به عنوان داستان خانوادگی طبقه بندی می کند. او سه نسل از خانواده Brangwen، یک خانواده واقع در انگلستان روستایی - کشور کشاورزی تا زمان ظهور انقلاب صنعتی، زمانی که کانال ها و قطار ها شروع به عبور از اموال خود کردند، به دنبال دارد. اولین بار در خط، با شروع ترم، تام برنگوئن است. او جوانترین پسر خانواده اصلی بود. او به ازدواج لیدیا لنسکی، یک بانوی لهستانی با ایده های خودش، پایان داد. آنها چندین فرزند داشتند که نسل دوم این مطالعه را نشان دادند. لارنس دوست دارد در رمانهایش تمرکز کند بر زنان، زیرا می تواند پس اندازهای خود را در مورد آزادی زنان به دست آورد. در اغلب موارد، مردانی که در رمانهایشان ارزش های سنتی جامعه را نشان می دهند عمدتا به دلیل عدم حساسیت نسبت به نمایش هر چیز دیگری هستند. جامعه او توسط مردان کنترل می شود و در میان آنها یک ایده اصلی وجود ندارد. هرچند زنانش به نظر می رسند که زمان دیگری برای به دست آوردن آن ندارند. به هر حال ... از بسیاری از کودکان تام و لیدیا، تمرکز بعدی بر روی آنا، قدیمی ترین دختر خود است. او در نهایت رشد می کند - در حالی که فکر افکار عمیق - و ازدواج ویل لنسکی، پسر عموی خود را. و به همین ترتیب می رود می گویند هیچ اتفاقی نمی افتد. آنچه که لارنس انجام داد این بود که کتاب هایش را با کاراکترهای مقوا که در آنجا حضور داشتند، از طریق افکار خاص خود بیان کنند. با این حال، آنچه که او توانست در بین خوانندگان بدست بیاورد، این بود که اقدام خود را با فعالیت های فیزیکی (جنسی) توصیفی نشان دهد، که به طور مناسب با زبان مبهم مخفی شده بود. اگر امروز او نوشته بود، مطمئن هستم که او تحت انواع نام مستعار، خانم، انجام می دهد، البته، رمان های عاشقانه ای با تعداد زیادی از T \u0026 amp؛ پرتاب شده در â € \"احتمالا یا تحت تاکید یا در کالیج شده است. من تشویق لورنس به پیشرفت ادبیات انگلیسی را می شناسم، اما، رک و پوست کنده، من از کار خواندن خوشم نمی آید. واقعیت این است که این رمان وقتی که منتشر شد و تحت فشار قرار گرفت و ناخوشایند اعلام شد، واقعا به فروش کمک نمیکرد، اما او را به عنوان نویسندهی برای کار آینده معرفی کرد. تمام نسخه های این رمان به صورت صریح و نابود شد، هرچند نسخه ها در آمریکا در دسترس بودند. رمان بعدی او در سال 1920 منتشر شد - \"زنان در عشق\". هدف اصلی او انتشار هر دو این رمانها به عنوان یک کتاب بود، اما این نباید باشد. علت شکاف پنج ساله بین این دو به دلیل دشواری در پیدا کردن یک ناشر برای دومین بعد از همه ی شکست ها در مورد این بود. فروش \"زنان در عشق\" عالی بود وقتی که سرانجام بیرون آمد. من رانده نمیشوم که بیشتر رمانهای لورنس را فراتر از آنچه که قبلا خواندم را بخوانم. ممکن است بعضی از داستان های کوتاه او را امتحان کنم، اما درباره آن صحبت خواهم کرد. خیلی برای سن و بلوغ.

مشاهده لینک اصلی
@ لارنس می نویسد، به ندرت از طریق این داستان، به نظر می رسید با فشار بر روی خود زندگی می کند، و گاهی اوقات این تاریک، هرج و مرج خشمگین، شهوت برای نابودی، آمده است. سپس لارنس کودک، اورسولا را به @ consciousness @ میفرستد و این رمان با امید به آسمانها میرود. @ Rainbow @ زیبایی واقعی در ادبیات جهان است.

مشاهده لینک اصلی
تنظیم این رمان، در اوایل دهه 1900، میدلاندز روستایی انگلستان بود (این اولین بار در سال 1915 منتشر شد). این به عنوان D.H. Lawrence، از طریق شخصیت های او، هیجان انگیز است، ایده های جسورانه و تحریک آمیز در اینجا در مورد دین، لزبین، جنسیت قبل و بعد از ازدواج، طبقات اجتماعی و استقلال زنان ارائه شده است. او دورتر از زمان خود بود و این کتاب، پس از انتشار آن، سرکوب شد. داستان شامل سه نسل از خانواده Brangwen بود، اما نویسنده تصمیم گرفت تا بیشتر از طریق اصلی ترین قهرمانان زن صحبت کند که برای من یک نمایش فوق العاده از virtuosity بود از آنجایی که به نظر می رسید که نویسنده توانست در داخل روانۀ زن عمیق بگذارد و می داند که چگونه فکر می کند و احساس می کند. صحنه هایی که درگیری های درگیر در دوره های تنظیمات جوانان عروسی نیز وجود دارد، نشان می دهد که او نیز درک عمیق ذهنی کارکنان را دارد. در بررسی من از کتاب «تلاش برای کریستا ت.» توسط کریستا ولف، من به طرز آشکاری از نحوه نوشتن درباره نویسنده می ترسیدم آزادی فردی در آن زمان و در جایی که سرکوب حاکم بود (آلمان شرقی در زمان حکومت کمونیستی). به طور واضح (به طوری که توجیهی برای ممنوعیت کامل کار - حداقل کتاب در محافل ادبی در آلمان شرقی اجازه داده شود)، اما از طریق برخی از بازی های جادویی کلمات. @ Stunts @، رمان نویس بزرگ جین ریس می توانست آن را فراخواند.در اینجا DH Lawrence قادر به انجام این کار بود (با همان موفقیت جزئی - کتاب سرکوب شده بود، اما حداقل توانست از طریق انتشار بر خلافWomen in Love @ که هیچ ناشر لمس نمی کند) دوستداران اینجا می توانند ببوسند، زیرا نویسنده به طور آزادانه آنها را بوسیدن توصیف می کند، اگر لبخند بزنید، اگر بخواهید، اما او نمی تواند با توجه به اقدامات صمیمانه تر جنسی که بعد از بوسیدن می آید، همان آزادی را بگیرد. از کریستا وولف، D.H. Lawrence مجبور شد از @ stunts @ برای آزاد کردن کلماتش استفاده کند. علاقه من صحنه عشق بین نسل دوم Brangwen couple، Anna و Will Brangwen است، زمانی که آنها هنوز هم عزیزان بودند. این شب بود عاشقان جوان و دوست داشتنی در یک مزرعه ذرت بیرون رفتند. دی.H. لارنس نمی توانست آنها را با داشتن رابطه جنسی بنویسد، اما نابغه می تواند آنها را بعضی از (دانه های ذره ای) می پوشاند @! ببینید که چگونه او را انجام داد: @ برداشت ذرت در آمد. یک شب آنها شب از طریق ساختمان های مزرعه رفتند. یک ماه طلای بزرگ به شدت به افق خاکستری آویزان شد، درختان بلند بلند شد، در انتظار غروب ایستادند. آنا و مرد جوان بی سر و صدا با پرچین بیرون رفتند، جایی که ماشینهای مزرعه در علفزارها تاریک شده بودند. آنها از طریق یک دروازه به یک میدان وسیع باز می آمدند که در آن نورهای زیادی به نظر می رسید که در برابر چهره هایشان پخش می شد. در زیر سایه، اسبها بر روی زمین که جاروبرقی آنها را ترک کرده بود بر روی زمین قرار میگرفت، بسیاری از اسلحهها مانند بدنها در انبوهی از سایشی قرار داشتند؛ دیگران به طور ناگهانی در شوک ها، مانند کشتی هایی در مهتاب مهتاب و غروب خورشید سوار شدند. @ آنها نمی خواستند عقب ببندند، اما به کجا می رفتند، به سمت ماه؟ برای آنها جداگانه بود. تک. بنابراین آنها می توانند در مکان وسیع و آزاد باز باقی بمانند. @ آنها در سراسر ستون به سر می بردند تا جایی که ردیف های طولانی شوک هایی که تا کنون به پایان رسیده بودند، پایان یافت. جالب اینجاست که بخش کوچکی از این میدان به نظر می رسد، جایی که شوک ها درست می کردند؛ بقیه باز بود و سقوط کرد. @ هوا همه نقره ای بود. او اطراف او را نگاه کرد. درختان به طور مبهمی در فاصله خود ایستاده بودند، همانطور که انتظار می رفت، مانند هلاکت، برای سیگنال برای نزدیک شدن. در این فضایی از کریستال مبهم، قلب او به نظر می رسید زنگ زنگ. او می ترسید صدای شنیده شود. @ شما این ردیف را می گیرید، او به جوانان گفت، و در حال عبور، او را به ردیف بعدی دروازه های دروغین، دستان خود را در چنگال جویدن، بلند کردن ذرت سنگین در هر دو طرف، آن را حمل می کند، به عنوان آن شدیدا به شدت در برابر او آویزان، به فضای پاک، جایی که او دو شیاف را به شدت پایین، آنها را به همراه یک درگیری ضعیف، مشتاق. دو تا از آنها ایستاده بودند با هم تكان دادند. او در حال آمدن بود، با عجله غروب خورشید، با دو شیپور خمیده اش پیاده روی می کرد. او منتظر نزدیک بود او با صدای مشتاق، ضعیف، کنار سوزنهایش، سوزنهایش را گذاشت. آنها بی رحم اند او چنگال ذرت را درهم پیچید. آن را مانند یک چشمه سوپرایز کرد. او نگاه کرد و می خندید. @ سپس او را به سوی ماه تبدیل کرد، که به نظر می رسید به طرز شگفت انگیزی برای کشف بند او هر بار که او با آن روبرو شد. او به خلوص خفیف میدان مغناطیسی متوسل شد و به صورت قانونی رفت. @ آنها به زمین افتادند، موهای مرطوب و نرم ذرت را برداشتند، بسته های سنگین را برداشتند، و برگشتند. او همیشه اولین بار بود. او اسباب بازی هایش را گذاشت و خانه ای را با دیگران ساخت. او در سراسر ستون دراز کشید و بسته هایش را حمل می کرد. او تبدیل به دور شد، فقط شنیدن صداهای تیز ذرت خود را می شنود. او بین ماه و شکل سایه او راه می رفت. @ او دو عصای جدیدش را برداشت و به سمت او رفت، همانطور که او از زمین غرق شد. او از فاصله نزدیک بیرون آمد. او برای ساختن یک فنجان جدید از کمربندهای خود استفاده کرد. آنها مطمئن نبودند دستانش لرزید. با این حال، او را شکست داد، و تبدیل به ماه، که لخت او را باریک، بنابراین او را شکست

مشاهده لینک اصلی
و رنگین کمان روی زمین ایستاد. پس لارنس پادشاه بود. او مهم بود حتی در دهه 1970، او به طور منظم در برنامه های ادبیات باقی مانده بود. سپس، به تدریج، دستانش از بین رفت. انگشتان دست خود را از حلق آویز کردن به لبه ها خسته می کنند، یا آنها توسط یکی از موجودات گره خورده، یک به یک می شوند. به غیر از فیلم انعطاف پذیری Lady Chatterleyâ € ™ عاشق، او را ترک کرد. او سقوط کرد و، قضاوت شده توسط بسیاری از بررسی ها در اینجا، چیز خوبی است به ... شاید هم اکنون که ریش باز هستند، شاید ...؟ افسوس، نه، جهان برای احیاء لورنس آماده نیست. او یک هنرمند است و یک هنرمند همیشه آسان نیست. این روزها لذت های ساده تر را ترجیح می دهیم به ما آموخته ایم. و ما آموزش داده شده تا مشکوک تر از مشکلات سخت تر و کسانی که آنها را قهرمان می کنند. و من آنها را قهرمان می کنم. این تنها رمان دوم من لارنس است، اولین بار من بانوی چت بسیار کوچکتر، سریعتر و نفس گیر تر از قبل است. s اما من دو بار خوابیده بودم و واقعا می خواستم با دیگران مقابله کنم. بنابراین، هنگامی که یک نسخه دست دوم برای 50 سنت را در یک فروشگاه اپرا دیدم، عملیات را انجام دادم. اما کجا بود که او به نظر خیلی غریب بود؟ مردم اغلب در این کتاب گم می شوند، عمدتا در سطحی داخلی و روانی. افراد دشواری که در این کتاب پیدا می شوند و البته هنوز در آن یافت می شوند، این است که چگونه شخصیت و زمان را به کار می گیرد. لارنس استاد هر دو در یک روایت ادبی دقیق است، که یکی از دلایلی است که او هنوز هم در هر برنامه ادبی جامع باشد. ما سه نسل از شخصیت ها، به ویژه سه Brangwens را دنبال می کنیم، و لارنس در بسیاری از نقاط مختلف زندگی خود متمرکز است و از طریق دیگران، مردم بعد از آن ملاقات می کنند و سپس بخش های دیگر زندگی خود را بعدا پیوند می دهند، که حتی ممکن است پیش از آن نیز اتفاق افتاده باشد؛ اما مسئله اصلی در کل، ایده \"خود\" است، به طوری که حتی شخصیت مشابه در نقاط مختلف زمان، به نظر می رسد یک شخصیت متفاوت است، که اتفاق می افتد به همین نام را تحمل کند. Iâ € ™ ® بر Urusla Brangwen، سوم از سه نفر تمرکز، از او شاید بهترین نمونه از بازی و معاینه Lawrence است. اوسولا از طیف وسیعی از مراحل زندگی خود و یا نسخه های مختلف اوسولا، دقیق تر، در تعامل با کسانی که در اطراف او هست، و جهان اطراف او، می گذرد و لارنس با سبک خود به طرز شگفت انگیزی به اوورسول های مختلف که اشغال می کند، متناسب است. انرژی زیباییشناسی جریان دارد، اما همیشه در این لحظات، چنین احساساتی را به خود جلب می کند. و گاهی اوقات این نوع تعهد به هنر نشان دادن نه تنها ایده های مردم است، بلکه خود مردم، به صورت کلمات، می توانند به خواننده معاصر برسند. هنگامی که اورسولا بیشتر درون خود به نظر می رسد، ما برخی از خطوط بسیار سنگین را می گیریم که یک نتیجه گیری بود، بی نهایت. خود یگانه با بی نهایت بود. برای خود بودن یک پیروزی درخشنده عالی از بی نهایت بود. و هنگامی که او در آستانه یا درون و در آن، آنچه آنها یک بار به نام \"مد\" یا بودن \"خود به خود\"، ما برخی از پاراگراف بسیار گیج و ناسازگار. هر بار Ursula، مانند ما، فکر می کند او Ursulaâ قطعی است \"حتی گاهی اوقات درست در میان زلزله تحول. و هر بار او درست است و هر بار او اثبات شده است اشتباه است. من اشاره می کنم یک زن و شوهر از نقاشی های جالب ارزش بررسی در مورد پروژه لورنس در زمان Ursulaâ € ™ ثانیه در روایت روایت، هر چند بسیاری وجود دارد. یکی از ایده های واقعی بودن یا باقی ماندن در مورد آنچه شما هست، و اجازه دادن به جهان اطراف شما به آن پاسخ می دهد؛ یا، درک اینکه جهان اطراف شما چگونه است، جهان واقعی است و خودتان را به آن اقتباس می کند. این موتیف به شدت معرفی می شود زمانی که اوسولا معلم و عاشق وی، وینفریف را به عمو تام خود معرفی می کند، و آنها درباره کالسکه می گویند که تام مدیر است و چگونه کارگران می میرند و به طرز نادرست درمان می شوند و نحوه پاسخ آنها به زنان زنان آن را می دانستند که آن را به اندازه کافی درست کرده، و آن را برای آنچه که ارزش دارد. یک مرد یا دیگری، آن را به همه جهان اهمیت نمی دهد. گودال مهم است دور گودال همیشه وجود دارد sideshows. مردان به جهان از گودال تنظیم. آنها در آن بدون احساس خواسته تغییری زندگی می کنند. هر دو تام و وینفرد می فهمند چقدر بد این است ... â € œ ... به طور غریزی از دولت غول پیکر و در عین حال پایبند به آن ... â € Ursula از دست می دهد Winifred به تام، و گودال. آنها هر دو به ماشین زندگی می کنند، آنها ... â € ~ ... پرستش انتزاع نابجا، مکانیسم مواد ... در حالی که این Ursula می خواهد به تغییر دستگاه دستگاه. او می خواهد خود را جدا از خود اختصاص دهد. دیگر نقاشی است که لارنس از نور و تاریکی در رابطه بین اورسولا و Skrebensky استفاده می شود. اولا، افکار افلاطونی در مورد ایده Ursulaâ € ™ ثانیه از جامعه عادی به عنوان مردم در اطراف یک آتش سوزی در تاریکی جمع شده وجود دارد: ... همیشه تاریکی گسترده ای که دور چرخان، تقریبا نیمی از اشکال ظاهری در لبه ی لبه ی وجود دارد. هیچ مردی جرأت نمیکند حتی یک گلبرگ را به تاریکی بسپارد. نور آتش سوزی این است که ... «نور شدید نورانی دانش» که در حال حاضر اروسولا احساس می کند جذابیت تنها کسانی است که بدون شجاعت برای مواجهه با تاریکی نیستند. .. غیرممکن ...

مشاهده لینک اصلی
در نهایت موفق شد کتاب را پس از چهار ماه خواندن و خواندن آن به پایان برساند! این نوع سخت است که این کتاب را توصیف کند. سریعترین ژانر که به ذهن می آید، رمان جدیدی است یا همانطور که من دوست دارم آن را بنویسم، یک رمان @ life @ با شخصیت هایی که برای اولین بار به عنوان فرزندمان ارائه می شود و بعد به عنوان بزرگسالان به عنوان کتاب پیشرفت می کند . رمان این کار را یک بار انجام نمی دهد، اما سه بار نشان می دهد، سه نسل از خانواده Brangwen، موضوع کتاب. ما می بینیم که ارشد تام برنگوئن راه خود را از طریق مدرسه سوار می شود. ما آنا برنگوئن را می بینیم که می کوشد برروی کلیسا اش را کنترل کند. ما می بینیم اوسولا تلاش می کند تا یک کلاس درس پر از برادران را کنترل کند. به یاد می آورم یکی از بازنگری ها این کتاب را نیز به عنوان یک روان روان شناختی توصیف کرده است. این نیز یک توصیف بسیار مناسب است. DH Lawrence زمان زیادی را صرف توصیف احساسات و افکار شخصیتها می کند. مشکل این است که او زمان زیادی را صرف نمی کند، تلاش می کند توضیح دهد چرا آنها این را احساس می کنند. به عنوان مثال، خوانندگان متوجه خواهند شد که لارنس، ارشد توما و لیدیا او را غریبه توصیف می کند. چرا آنها غریبه هستند؟ چطور؟ نظری ندارم. آنا معتقد است که شوهرش می خواهد او را شکست دهد و او را تحویل دهد. چطور؟ نظری ندارم. اورسولا عاشق عروسش آنتون است و حالا کاملا خسته شده است. چرا؟ ایده ای بی نظیر! بهترین روش من می توانم سبک کلی را توضیح دهم. لارنس یک عاشقانه است و این یک کتاب عاشقانه است که بسیاری از مسائل را برای احساسات و برای منطق بسیار کم می کند و یا حتی چیزی که ممکن است برای منطق اشتباه باشد. اما بد نیست بدانیم. لارنس کار درستی را در راستای ایجاد سه منافع عشق در یک کتاب انجام داد، در حالی که گرگ و میش یک علاقه عشق به چهار را ایجاد کرد. دلایل وجود دارد و آنها عاطفی هستند. به یاد داشته باشید که چگونه تام و لیدیا احساس غریبه کردند؟ خب بخشی از آن وجود دارد غافلگیرانه با یکدیگر است که دلیل جذب آنها بود. و نه این که چگونه ما در مورد کسانی که ما جذب شده و بالعکس؟ آنها نوعی عجیب و غریب هستند؟ عجیب و غریب است که آنها ما را دوست دارند، منحصر به فرد در آن که آنها ما را دوست دارند، زمانی که میلیون ها نفر دیگر نه؟ در کل، رنگین کمان یک کتاب خوب است. همانطور که قبلا می دانستید، آن سخت و آرام بود. من یک پسر عمل هستم، و من بیشتر از کتاب های عمل اقدام می کنم، هر چند من می خواهم فکر کنم که می توانم از یک درام خوب لذت ببرم، مانند یک دعا برای اوون مانی. ارزش آن برای خواندن آن یک بار، نه تنها برای دیدن شخصیت ها، بلکه برای دیدن آنچه که در سالهای 1910 به عنوان @ taboo @ برای انگلستان ساخته شد.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب رنگین کمان


 کتاب کشف و خلق فرصت های درآمدساز
 کتاب تخت خواب من کجاست؟
 کتاب لگن من را ندیدی؟
 کتاب مهدکودک من اینجاست؟
 کتاب جلوی دهانم را بگیرم؟
 کتاب نبرد هیولاها: کتاب ویژه ی 6 گانه ی ششم