کتاب هنرمندی از جهان شناور

اثر کازوئو ایشی گورو از انتشارات افراز - مترجم: یاسین محمدی-ادبیات انگلیس

Kazuo Ishiguro در هنرمند جهان شناور خوانندگان زبان انگلیسی را یک نگاه معتبر به ژاپن پس از جنگ، "دنیای شناور" تغییر رفتارهای فرهنگی، تغییر الگوهای اجتماعی و مشکلات مضر ارائه می دهد. Ishiguro، که در ناگاساکی در سال 1954 متولد شد اما در سال 1960 به انگلستان نقل مکان کرد، داستان ماسوجی اونو، هنرمند بوهمام و حامی زندگی شبانه را که در طول جنگ تبلیغاتی برای امپریالیسم ژاپن تبدیل شد، می نویسد. اما جنگ تمام شده است. ژاپن از دست داده، همسر و فرزند انوس کشته شده اند و بسیاری از جوانان امپریالیست ها را به خاطر هدایت کشور به فاجعه سرزنش می کنند. چه چیزی برای Ono چیده؟ درمان Ishiguros از این داستان جایزه Whitbread 1986 را به دست آورد.


خرید کتاب هنرمندی از جهان شناور
جستجوی کتاب هنرمندی از جهان شناور در گودریدز

معرفی کتاب هنرمندی از جهان شناور از نگاه کاربران
البته نفوذ او بر ما، صرفا محدود به حوزه نقاشی نبود. ما در طول این سالها تقریبا با توجه به ارزشها و شیوه زندگی خود زندگی کردیم و این امر زمان زیادی را صرف بررسی دنیای شناور شهر - جهان شب لذت، سرگرمی و نوشیدنی کرد که زمینه برای همه نقاشیهای ما بود. من هميشه احساس نوستالژي خاصي را به خاطر مي آورم که در آن روزها شهر مرکزي را به خاطر مي آورد؛ خیابان ها با سر و صدای ترافیک پر نشده بودند و کارخانه ها هنوز از عطریات شکوفایی فصلی از هوای شب گرفته اند. یکی از دلسوزی های مورد علاقه ما، یک اتاق کوچک کوچک در کنار کانال در خیابان کوجیما به نام چراغ های آب بود - در واقع، فانوس های تاسیس ممکن است در کانال منعکس شده به عنوان یک نزدیک شده ... این به نظر می رسد مانند هیچ چیز به اندازه یک رمان ؛ هرچند که چارچوب زمانی طولانی است و خطوط روایی عمیق است، کیفیتی برای این کتاب وجود دارد که لحظه ای، متوسط ​​و هدفمند نیست، بلکه حرکت بزرگ یک رمان است. کلمات کلیدی هنرمند از دنیای شناور آرام، معاصر، و تضعیف شد شخصیت ها در یک مش مشروعیت، هماهنگی وجود دارد، تلاش ها همیشه در محل اقامت صورت می گیرد. در این جهان حس مؤمن بودن همیشه یکی از ملاقات متواضعانه است. این دنیای ژاپن پس از جنگ است، جایی که تسلیم به معنای آن است که بازماندگان باید با تردید و رفع شدید رو به رو شوند. احتمالا ایمن است که بگوییم فرهنگی با زیرمجموعه صحیح و صحیح که ممکن است ژاپن قبلا داشته باشد ممکن است به شکست خود برسد و به طرز وحشیگری و صمیمیت بیشتری پاسخ دهد. همه اینها به نظر میرسد، مانند یک فیلم دیگر اوزو که قبلا دیده اید، اما برخی درباره اما Manigages Ishiguro به نفوذ در دادرسی با رمز و راز کافی و آره، اجازه می دهد تا واقعی، زیبایی - که آن را به یک دیدار به سیاره دیگری به جای دوز است. یک سیاره آرام و واضحی، اما یک مکان جالب، که در آن چراغ ها کم است و موارد اغلب تنها نصف می شود. دنیای شناور، æμ®ä¸ -، - اشاره به زمان، کیفیت، فضای بین پایان شب و شروع سپیده دم، زمانی که همه چیز نامعلوم و مبهم است، اما با رنگ عمیق و وزن احساسی پوشیده شده است. این به عنوان یک مفهوم دلتنگ از دنیای شبانه خانه های گیشا و گیاهان لیلی در ماه مه شروع شد - اما به معنی کیفیت آن اشاره شده است، در بیننده و آمپر؛ آثار ادبی. (تصور منفرد / غربی این است که این یک نسل متقابل فرهنگی دمیمونده است که به نظر می رسد، تولوز-لاوترک؛ یک زمان، یک مکان، بله، اما یک احساس عمیق از جو، در درجه اول). بهترین چیزها با هم یک شب قرار داده و با صبح ناپدید می شوند. چه افرادی دنیای شناور را صدا می زنند @

مشاهده لینک اصلی
یک داستان به خوبی نوشته شده از یک هنرمند ژاپنی پیر که به سمت حرفه و نقشش در حرکت \"@ patriotic @\" به سمت امپریالیسم و ​​جنگ نگاه می کند. او تلاش می کند تا درک فرهنگ نوظهور ژاپنی، منعطف نسل نسل های قدیمی را که توسط جناح های طرفدار آمریکایی، نگرش های دو دختر و نوادۀ او و خاطرات معیوب خود را نادیده بگیرد، درک می کند. بینش های فوق العاده در مورد ژاپن پس از جنگ، نقش وفاداری، مبارزه بین معلم و دانش آموز وجود دارد. او عاشقانه، برتر، و جنسیت است، اما شما با این حال همدردی می کنید، زیرا او داستان دلتنگانه خود را باز می کند. تفسیری در مورد اینکه چگونه افراد خود و تاریخ خود را می بینند، به ویژه به عنوان یک شواهد متناقض، خود را درک واقعیت ها و معانی می دانند. توصیف جالب جهان هنر ژاپن و آداب و رسوم ازدواج. من از این کتاب لذت بردم

مشاهده لینک اصلی
این تا کنون، کتاب دوم اسحاقور، محبوب من است. حتی اگر آن را به عنوان تبلیغ شده، یک رمان نیست. هنرمند جهان شناور پنجم از آثار Kazuo Ishiguros Ive خوانده شده است. من به تدریج از سال گذشته کار خود را انجام دادم. من فقط یک نمایش پر از تپه ها و باقی مانده از چپ روز دارم. من صرفه جویی در باقی مانده از روز برای lastâ € \"به عنوان آن است که او را خریداری تمام تحسین. من حدس می زنم تقریبا مطمئن هستم که ناامید شده ام. Id تقریبا باید داشته باشد.اما این چیزی نه در اینجا و نه در آنجا، زیرا یک هنرمند از شناور جهان یک کمی خواندنی فوق العاده بود. Ishiguro ادامه می دهد که به نظر می رسد یک روند و سبک خود را: ارائه یک داستان از طریق یک روایت به طور قابل توجهی غیر قابل اعتماد (به طوری که هرگز فکر نمی کند که در مورد این جنبه از چیزهای تعجب) و کسی که صدای آن همیشه حلقه درست است. راوی عایو تا کنون در یکی از کتابهایش با وقایع آشنا به شیوه ای تقریبا بی ادبانه برخورد کرده است. به طوری که حتی زمانی که هیجان زده می شود، قاضی نمی تواند کمک کند، اما از نظر ظاهری طبیعی خود را غافلگیر می کند. این یک داستان غم انگیز جذاب است. در راه خودم. قبلا اشاره کردم که این کتاب در واقع یک رمان نبود. حتی اگر به نظر می رسد یک و حتی اگر همه چیز دیگر می گوید که این کار است. در عوض یک هنرمند از جهان شناور بسیار شبیه یک داستان کوتاه طول می کشد. به جای وجود یک بردار قطعی برای قطعه و اوج و انقراض، این کتاب به عنوان یکی از آن نوع شخصیت مطالعه / تکه ای از زندگی نوع vignettes است که بسیاری از قلمرو آلیس Munros را تشکیل می دهند. شخصیت اصلی از قوس کامل نیست، درگیری مرکزی (اگر حتی یک درگیری مرکزی وجود دارد) خارج از صفحه حل شده است، و Masuji Ono به همان اندازه که گذشته گذشته را می گذراند، گذشته را به هم مرتبط می کند. هنرمند جهان شناور حتی یک داستان کمتر از آن است که ارزیابی یک شخصیت و قضاوت تاریخ است. ماسبجی اونو هنرمند معروف و یا حداقل مبهم مشهور است که زمانی که او را رد کرد شهرت خود را به وجود آورد برداشت های سنتی از استادان قبلی خود و به رهبری جنبش تبلیغاتی در هنر کمک کرده است که سطح ناآرامی های ملی گرا را برای ژاپن ها (به زودی) تلاش های احمقانه برای تهاجم چینی و تحریک آمریكا مطرح می كرد. در حال حاضر، با در نظر گرفتن جنگ چند ساله در تاریخ غم انگیز تاریخ، او خود را (همانطور که در مورد بسیاری از قهرمانان کشور دوران پیش از جنگ بود) به عنوان persona non grata پیدا می کند، که دارای شهرتی است که توسط a) واقعیت این است که ژاپن (ژاپن!) در هدف خود شکست خورده است و ب) هموطنان خود تمایل دارند که به نیروهای غربی بپردازند و نشان دهندۀ انعکاس دموکراسی است. او در نیو ژاپن جای ندارد و بازنشسته شده است. او بازنشستگی روشن می کند که او موضع خود را درک می کند، اما روایت او این مسئله را مختل می کند، اشاره به مردی دارد که نفی رفتار نادرست را به طور جدی نمی پذیرد، زیرا ژاپنی ها ممکن است او را آرزو کنند انجام دادن. او تقریبا به طور مداوم نمایندگی از چیزهایی در یک قاب بسیار شاداب تر از آنچه که ممکن است انتظار داشته باشد. سوال از توانایی او در درک دنیای جدید او و زندگی در چنین مکانی، روایت کامل را فرا می گیرد. از طریق حرکتهای تقریبا بی پایان خود به گذشته و گفتگوهایی که نیمی از آن را نادیده می گیرد یا نیمی از آن را فراموش می کند، گوشت این هدف Ishiguros را در اینجا پیدا می کند. این یک کار پیچیده و سازگار و ظریف است و من فقط می توانم تصور کنم که آن را تحت تاثیر انتظارات رنج می برند. بنابراین من معتقدم که خوب است که این سه سال قبل از این کتاب بیرون آمد که بقیه کارهایش را برای بسیاری از خوانندگانش خراب کرد .

مشاهده لینک اصلی
نوشته شده بین اولین رمان Ishiguroâ (منظره پالای از هیلز) و معروف ترین (باقی مانده از روز)، هنرمند از شناور جهان قرض عناصر از هر دو. تنظیم ژاپن پس از جنگ همان است که در اولین کتاب خود نشان داده شده است، در حالی که داستان و سبک به شدت یادآور خاطرات روز (به یک معنا، این سازگاری باقی مانده از روز از استاد چشم انداز). محصول نهایی جایی بین هیلز و باقی مانده از روز است، اما با توجه به اینکه کتاب سوم کتاب Ishiguro یکی از مورد علاقه من تمام وقت است که به عنوان ستایش بالا شناخته می شود. هنرمند شناور جهان به داستان ماسوجی اونو می گوید، یک هنرمند بازنشسته که در اواخر دهه 1940 زندگی می کرد. این داستان بین نگرانی های کنونی و گذشته اش به عنوان یک هنرمند در ژاپن پیش از جنگ است. Ishiguro استفاده از چشم انداز اول شخص به اثر استادانه (به عنوان همیشه)، و Ono همیشه معتبر ترین راوی است، که کمک می کند تا کتاب جالب و پاداش خواندن دقیق. یک نمایش منظره از هیلز سعی کرد از همان تکنیک استفاده کند، اما در نهایت نوعی کتاب \"کتاب\" با پیچ و تاب در انتهای آن بود. Ishiguro در یک هنرمند جهان شناور، بیشتر از ظرافتی را که بیشترین استفاده را از آن انجام می دهد، استفاده می کند. من نمی توانم بگویم که من یک رمان را در مرکز ژاپن پس از جنگ مطالعه کرده ام، اما فکر کردم ایس هیوگورو یک کار عالی انجام داد تا کشور را ملزم کند و روحیه آن افراد را در آن زمان خلاصه کند. من فکر نکردم که این کتاب کاملا جلا داده شده بود به عنوان «باقی مانده از روز»، و در حالی که ساختار آن کار نکرد، همانطور که در این کتاب الهام بخش بود. بخش هایی از این کتاب وجود دارد، به خصوص آنهایی که نوه Onoâ € ™ ثانیه، که کشیدن. اما این نازک شدن است. هنرمند جهان شناور یک تصویر عالی از ژاپن پس از جنگ است و یک کتاب که واقعا از آن لذت بردم. فقط در 206 صفحه، خواندن کوتاهی دارد و ارزش آن را دارد، با توجه به قدرت کتابی که در درون داستان روایت شگفت انگیز پنهان شده است. 4.5 ستاره، به شدت توصیه می شود. Finalist: جایزه مرد بوکر (1986)

مشاهده لینک اصلی
یک جواهر باور نکردنی یک کتاب. به طور ساده در از دست دادن کلمات، به این ترتیب این بازنگری احتمالا یک کار بی پایان است. چگونه است که هیچ کس این را نمی خواند و Ishiguro به خاطر هولناک خود شناخته شده است هرگز اجازه نده من برو فراتر از من است! نمی توان تصور کرد که چطور نمی توانم در مورد این تحقیق بگویم، اگر آن را برای سری Guardianâ € ™ ثانیه از 100 بهترین رمان در زبان انگلیسی نیست. موضوع اصلی این کتاب گناه و رابطه آن با زمان است. هنگامی که هنجارهای اخلاقی به سرعت تغییر می کنند، لازم به ذکر است که انگیزه های سنگین با توجه به اینکه اکثر اعضای جامعه در هر دو طرف از سوالات اخلاقی در زمان بسیار کوتاه حضور داشتند. در حالی که وسوسه این کار را به عنوان داستان ماسویجی اونو (Masuji Ono) هنرمند ukiyo-e (woodblock prints)، که با گذشته اش مشکل دارد، وسوسه می کند، نگاه دقیق تر گناهی جمع و جور را که در زیر هر خط قرار دارد، نشان می دهد. به طور خلاصه، ناآرامی هایی که مردم آن در سال 1948 (نقطه تاریخی این رمان) پیش از آن، در طول و بعد از جنگ جهانی دوم به دنبال ژاپن هستند، تبه کار این کار است. به نظر من، ژاپن در طول قرن بیستم یک تجربه بسیار کنجکاو داشت و من هیچ شکی ندارم ایسیگوورو با این مسئله مواجه است. ژاپن می خواهد بیش از حد از تاریخ غنی و ارثی فرهنگی خود مفتخر باشد که در برتری ظاهری او درس دیگری را به جهان آموزش دهد. این مسئله برای ژاپنی ها (و همسایگانشان) فاجعه بار بود و تلفات زیادی در طول جنگ جهانی دوم داشت. پس از جنگ با اشغال آمریكایی ها، ژاپن به نظر می رسید كه رشد می كرد و در سال 1986 یكی از نویسندگان ایشیگوورو، پیش از انفجار حباب، شاهد معجزه اقتصادی ژاپن بود. پس از این تضادها چه می گویید؟ یکی از وسوسه ها استدلال می کند که کسانی که ژاپن را به جنگ با امید برنده پیروزی نکردند، 80 ساله ژاپن را در وطن خود درک می کردند. تصاویری که در این کتاب و عناصر مختلفی که به یکدیگر متصل می شوند اساسا شگفت انگیز است در ظرافت و تقلید آنها. Ishiguro یک هنرمند شگفت انگیز است، به هر کلمه ای واگذار می کند و وزن آن را محکوم می کند. من بسیاری از تصورات مطلوب در مورد فرهنگ ژاپن را دارم، اما اگر بتوانم در دو جمله کوتاه کوتاهی را تحسین کنم، می توانم بگویم فلسفی و ظرافت و شفافیت هنری. شخصا این کتاب این دو عنصر را در قالب کامل خود نشان می دهد. به عنوان مثال، رویدادهای بسیاری در کتاب که موازی موضوع کلی کار (یک شخص نقاش تصویری از زندگی گذشته خود) را ببینید. یک قسمت وجود دارد زمانی که یک شخصیت Ono با یک پرتره خود را ارائه می دهد. انو در مورد نحوه کار، عناصر منفی خاصی را در شخصیت هنرمند با تاکید بر عناصر مثبت دیگر که به وضوح ادراک ما از آنچه که با بازنمایی گذشته اش انجام می دهد، می پردازد. یکی دیگر از نمونه های این است که نوه Onoâ € ™ ثانیه به سینما با او به تماشای فیلم هیولا می رود. کودک بیش از حد ترسناک است که تماشا کند و اساسا زیر یک باران بدون یک صحنه یکنواخت پنهان می شود، از پدربزرگ خواسته است تا او را در مورد فیلم بخواند. با این حال، هنگامی که او به خانه می رود، او فیلم را به مادرش با اطمینان بازگو می کند. شما نمی توانید سؤال کنید که ممکن است Ono دقیقا این کار را در کتاب انجام دهد. تاکید بر تفاوت بین آنچه که واقعا اتفاق افتاده است و آنچه که به یاد می آورد، یک دستگاه بزرگ است که به طور مستمر در این کار استفاده می شود. روایت غیر قابل اعتماد به طور گسترده ای به رمان اضافه می شود. آیا Ono دروغ می گوید؟ آیا او به یاد گذشته گذشته بدون تعصب است؟ آیا گناه شخصی اش روایت او را رنگ می کند؟ آیا این فقط یک راه برای او در مورد خودتان بهتر است؟ او به نظر می رسد در گذشته با آرامش است. با این حال، در پایان کتاب، ما با پاسخ احتمالی به این سوالات ارائه می کنیم که به جای ذهن ما برای استراحت، ما را به ابهام عمیق تر تبدیل می کند و این کتاب را یک اثر واقعی از هنر می داند. سایر دستگاه های مورد استفاده در این کتاب محیط ساخت و ساز. کامیون ها، کارگران، وسایل نقلیه ساخت و ساز در تلاش جمعی خود برای بازگرداندن ژاپن پس از ویرانی آن در حال حاضر حضور دارند. بسیاری از بحث های مهمی با پیش زمینه ساخت سر و صدای ساختاری صورت می گیرد. هر کس به نظر می رسد بسیار خوشحال است که ژاپن بازسازی می شود و مردم خود را به آینده ای بهتر می دهد. با این حال، مردم تمایل دارند احساس خوبی در مورد آن داشته باشند. چگونه می توانید آن را با دانستن چگونگی ویرانگر کلمات، افکار و گاهی اوقات اقدامات خود را به کشور خود را انجام دهید؟ می توان گفت که ژاپن زمانی که جنگ را از دست داد، هزینه آن را پرداخت کرده است. با این حال، خواندن کتاب احساس می کند که مردم هنوز هم قادر به در صلح با بهبود ژاپن نیست. حتی جوانانی که همگی آماده هستند تا انگشتان خود را به سمت قدیمی نیندازند به نظر می رسد که آن را بپذیرند. بعضی از افراد مسن که با گناه سوار می شوند، خودکشی را به عنوان عذر خواهی انجام می دهند. مکالمه زیر این احساسات متضاد را ضبط می کند. @ چرا، واقعا، @ من گفتم @ این به نظر می رسد و نه شدید است. جهان به نظر می رسد دیوانه شده است. هر روز به نظر می رسد گزارش دیگری از شخص دیگری است که خود را عذرخواهی می کند. به من بگویید، آقای مییاک، آیا این همه زباله بزرگ را پیدا می کنید؟ پس از همه، اگر کشور شما در حال جنگ است، شما می توانید همه چیز را که می توانید برای حمایت از آن، در آن هیچ شرم آور نیست. چه نیازی به مرگ برای عذرخواهی وجود دارد؟N ...

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب هنرمندی از جهان شناور


 کتاب مرجع کاربردی CSS3،HTML5 برای طراحی وب سایت
 کتاب هرگز به سنجاب اعتماد نکن
 کتاب تاریخ ادبیات یونان
 کتاب آرتور قطار بی نقص
 کتاب دو دوست دو قهرمان
 کتاب قصه های وینی پو 33