کتاب قدرت و جلال

اثر گراهام گرین از انتشارات نشر چشمه - مترجم: هرمز عبداللهی-ادبیات انگلیس

چگونه خوب خراب می شود و چگونه می توان بد بازخرید کرد؟ گراهام گرین در رمان نفوذ خود، قدرت و افتخار ، فساد و ختنه را از طریق یک کشیش و افرادی که با آن مواجه هستند، بررسی می کند. در دهه 1930، یک دولت مکزیک کلیسا را ​​مجازات کرد و آن را یک منبع حرص و طغیان نامید. کشیش ها گرد هم آمده اند و توسط سربازان شلیک شده اند - صرف نظر از یک کشیش ویسکی. در اجرای، و در تاری از الکل و ترس، این اخراج با دندانپزشک، کشاورز موز و یک زن روستایی که او شش سال پیش می دانستند، ملاقات می کند. برای مدتی، او با یک مرد بدون بیسو همراه است - او به عنوان یهودا خود را اشاره می کند و بهترین کار را برای گود می کند. همیشه یک سرباز آهنی تنها چند ساعت پشت سر است، قصد دارد کشور خود را از شر ویرانی کلیسا آزاد کند.

در آستانه رسیدن به یک منطقه امن، کشیش ویسکین بارها و بارها توسط حرفه اش برگزار شده است، دیگر احساس نمی کند برای انجام روال خود: "هنگامی که او رفته بود به نظر می رسد که خدا در تمام این فضای بین دریا و کوه ها متوقف وجود داشته باشد. وظیفه او ماندن بود، حتی اگر او او را نفرت، حتی اگر برای او به قتل رسیده بود، حتی اگر با نمونه او خراب شد؟

همانطور که گناهان و خطرات او افزایش می یابد، کشیش شکسته می آید تا با ماهیت تقوا و عشق مبارزه کند. با این حال، هنگامی که به او تجدید نظر می شود، او احساس می کند که خود را به سوگند قدیم کشانده، و آن را مانند دستکش های سیاه پوش که آن را پوشانده است، لغزش می کند. گرین این مرد را به تصویر کشیده است - و همه او روبرو می شود - به وضوح و بصری. او ممکن است گفته باشد قدرت و افتخار "به پایان نامه نوشته شده است"، اما این هیجان انگیز خالق الهیات دارای رمز و رازهای فراوانی است - و آرمان های مضطرب - نسبت به حقیقت. - Joannie Kervran Stangel


خرید کتاب قدرت و جلال
جستجوی کتاب قدرت و جلال در گودریدز

معرفی کتاب قدرت و جلال از نگاه کاربران
او اکنون می دانست که در نهایت تنها یک چیز وجود دارد که شمرده می شود - یک سنت است. »- گرین من همیشه این کتاب را در میان ده رمان زندگی ام قرار داده ام، اما برای بسیاری از آن را خوانده ام سالها من با جان آپدایک موافقم که از این کتاب میپرسد «این شاهکار Greene است. انرژی و عظمت بهترین رمان او از خواست به سوی محبت و کمونیسم ایده آل حتی مسیحی تر از کمونیست است. «من فقط گرین« قلب ماده »را گرامیداشتم، اما از نظر قدرتمند و تاریک تر از قدرت و افتخار، که هر چند نیز تاریک، در مکان ها آواز می خواند و در نهایت حرکت می کند. و به این آگنوستیک (من، منظورم این است)، او یک قاعده قدرتمند برای ایمان به خداوند را ایجاد می کند: «آه، کشیش گفت، خداوند عشق است. من نمی گویم که قلب احساس طعم و مزه ای از آن نمی کند، بلکه طعمی است. کوچکترین شیشه ی عشق با یک گلدان پینت از آب آشامیدنی مخلوط شده است. ما این عشق را نمی شناسیم ممکن است این حتی به نفرت برسد. کافی است که ما را بترساند - خداحافظ. این آتش را به یک بوته در صحرا سوق داد و گورهای باز را شکست. اوه، یک مرد مثل من می تواند یک مایل برای دور زدن اگر او احساس می کند که عشق در اطراف. \"و این نوع خاص از عشق، یکی برای فقرا، بی ثبات، و نه عشق از کریستال کلیسای جامع و به راحتی ثروتمند. \"همانطور که اغلب کشیش اعترافات مشابهی را نیز شنید - مرد بسیار محدود بود: او حتا نبوغ اختراع جدیدی نداشت: حیوانات آنقدر زیاد می دانستند. این برای این دنیا بود که مسیح فوت کرد: بیشتر بد که دیدید و درباره شما شنیده بودید، بیشتر جلال افتادن در برابر مرگ؛ برای خیلی چیزها خوب یا زیبا بود، برای خانه یا کودکان و یا تمدن، خیلی آسان بود که برای خداحافظی برای ناسپاس و فاسد بمیرم. »قدرت و افتخار یکی از چهار نفر« کاتولیک »است € رمان ها از گرین (همچنین شامل پایان امور و پارک برتون)، هر چند همه آنها از مبارزه با ایمان به ارزش Dostoevsky و Coetzee. این یک رمان زیارتی است، مانند پروژۀ پیغمبر جان بونین، یا حتی کورمک مک کارتی، جاده، به طریقی، داستان امید و عشق به دوران تاریکی. کشیش ویسکی از هر جلیقه کاتولیک از بین رفته است، زندگی او را به ضرورتهای ضروری روحی کاهش داده است. Heâ € ™ ثانیه یک مقدس نیست، بسیار انسان با نقص عمیق است که همچنان به عنوان یک کشیش خدمت می کنند و ایمان خود را به خدا حفظ می کند. به اصطلاح پروتستان مارتین لوتر بخاطر برخورد با سوءاستفاده از کلیسای کاتولیک رومی، که بعضی از آنها به عنوان فقیرنشین رنج می برند، به عنوان ثروت و چربی شناخته شده اند. این نیز ایده ی ضد روحانیت قرمز پیراهن مکزیک در سی سالگی بود، جایی که کشیش ها مجبور به ازدواج شدند، و کلیسا و در واقع تمام شواهد دینی در نهایت ممنوع شد. یهودیان که ایمان خود را نفی نکردند، یکدست و شلیک کردند. کسانی که در بعضی از شهرها کشیشان را ندیده اند، گروگان گرفته شده و به ضرب گلوله کشته شدند. در این زمینه، گرین می نویسد: آخرین کشیش در ایالت تاباسکو، که فرزندی داشته است که او دوست دارد، گرچه این شواهدی است از گناه او، زناش. â € œWhen ما میوه از گناه ما را دوست دارد در واقع لعنت است. \"اما او نمی تواند توبه از گناه، زیرا او او را دوست دارد، البته، که البته برای همه ما حساس است. کشیش نوشیدنی می کند و از مرگ می ترسد که با مقامات او را شکار می کند، زیرا او دوباره و دوباره با مواجه شدن با «یوداس» مواجه است. پامپ و â € œrespectabilityâ € از او گرفته شده است، به عنوان او مانند عیسی می رود در میان فقرا، فقیر است. \"آن را خیلی آسان بود برای مردن برای آنچه خوب یا زیبا بود، برای خانه و یا کودکان و یا یک تمدن - آن نیاز به یک خدا برای ناسازگاری و فاسد می میرد. »او هویت را با تفریق می گیرد، زیرا او هرچیزی را که مالک آن است، از دست می دهد، بدون کفش، کوله پشتی خود را از دست می دهد. و هنوز هم او جسد را اجرا می کند و وقتی اعضای او اعترافات می کنند، شنوا می شوند. کشیش بر پایه یک کشیش افسانه ای آن زمان است که تنها در شب به بیرون می آید. و او در گرینای مفهوم توسط یک پیرمرد خردمند / رهبر کمونیست که از کلیسا و از دست دادن آن نفرت دارد و برای نداشتن یک نقش فعال در برابر فقر: او آن را تحقیر کرد تا فکر کند که هنوز در ایالت ایالتی وجود دارد که به خداوند مهربان و مهربان اعتقاد داشته باشد. عارفان وجود دارند که گفته می شود به طور مستقیم با خدا برخورد کرده اند. او یک عارف بود، و آنچه که تجربه کرده بود، خالی بود - مطمئن بودن کامل در وجود یک جهان خاموش و خنک کردن، انسانهایی که از حیوانات بدون هیچ گونه اهدایی تکامل یافته بودند. او می دانست. »تصاویر قدرتمند از چنین دردسرهایی وجود دارد، مانند این یکی از مواجهه در جاده ها با یک زن که کودکش فوت کرده است، او را در جستجوی یک برکت، و شاید جستجو برای معجزه:« زن زانو زده بود و به آرامی در سراسر زمین بی رحمانه به سمت گروهی از صلیب ها حرکت می کرد: کودک مرده در پشت او زد. هنگامی که او به بلندترین صلیب رسید، کودک را بیرون کشید و چهره اش را در برابر چوب و بعد لانه ها نگه داشت: سپس او از خودش عبور کرد، نه به عنوان کاتولیک معمولی، بلکه به یک الگوی کنجکاو و پیچیده که شامل بینی و گوش بود. آیا او انتظار معجزه داشت؟ و اگر او دی ...

مشاهده لینک اصلی
اولین رمان من گراهام گرین بود که پایان کار بود و دنیای من را لرزاند و در برخی از راه های عمیق به من حمله کرد. این رمان کامل برای من در آن زمان بود و من برای همیشه از آقای گرین به خاطر آقای خائنانی که به این تجربه آگاهانه اعتقاد دارم، دلسوزی داشتم. به این نتیجه می رسیدم که بهتر از این بود که انتظار همان اندازه واکنش احشایی را داشته باشم که با پایان این امر، اما با این وجود، به دلیل ارتباط من با موارد ذکر شده خیلی قوی بود، من نمیتوانستم کمک کنم اما انتظارات نسبتا بالایی داشتم. بنابراین انتظاراتم ملاقات کرد؟ شما فکر می کنید، @ ستاره سه، البته نه. و البته شما حق دارید به یک معنی. اما شما نیز اشتباه است، زیرا من در نوشتن نا امید نیستم؛ این شگفت انگیز است. در مباحث گروه ما، مگا این نکته را مطرح کرد که او نمیتوانست تصور کند کسی که این کتاب را به دلیل نوشتن این کتاب کمتر از سه ستاره داشته باشد. من نمی توانم بیشتر موافقم و همانطور که goodreaders دائما ثابت می کند که جهان is not full idiots پس از همه، من متوجه شدم که تنها 4٪ از کسانی که به امتیاز دادن به آن را به 2 ستاره، و 0٪ گرد و غبار به آن 1 ستاره داده است. این منطقی است تنوع طوفان، پیچیدگی های انسانی ویستا شخصیت اصلی و مسائل پیچیده ی اخلاقی رمان ها باید بیشتر از فکری گرسنه باشد. در یک سطح مغزی، این رمان ناامید نیست. در حالیکه پایان امور یک ضربه پایدار در آجیل است، این یک نظارت مستمر است؛ یک فرآیند فکر با پاداش برای خواننده دقیق. تنظیم سوزانده شدن مکزیک گرم و خالی، توصیفی و جذاب است و داستان به اندازه کافی پیچیده و به اندازه کافی حساس به شرایط انسانی است که به درستی به عنوان شاهکار احتمالی در نظر گرفته می شود. با این حال، همانطور که اغلب موارد در مورد داستان، چه چیزی به روده شما مربوط می شود یا خیر، ممکن است به یک رشته ای از دلایل ذهنی و شاید تنها قابل تعریف برسد؛ برخی (یا حتی همه) از آن، شما به طور کامل درک نمی کنید. و به هر دلیلی، این رمان با من صحبت نمی کند. در حالی که من از تفاوت های ظریف و عناصر بسیار انسانی در رابطه با کریستین ویسکی قدردانی می کنم، نمی توانم خودم را برای رنج خود احساس کنم. بنابراین، چگونه می توانم با شخصیت وسواس انگیز و سخت، مانند Maurice Bendx از انتهای Affair، از یک معنی خوب، قلب نرم، احساس گناه، کشیش وجدان؟ من فکر می کنم دلایل ذهنی، شخصی و روحی. یکی از بالای سر من این است که مبارزات من از ایمان بیشتر شبیه مبارزاتی است که موریس و سارا از آن داشتند. من نمی فهمم که کشیش ویسکی همیشه از وجود خدا سوال می کند؛ اکثر مبارزاتش به جای دکترین و یا با بخشش و فضیلت بود. من بیشتر به عقب و چهارم بین باور و بی ایمانی ارتباط می دهم؛ سوءاستفاده دائمی از ایمان که در پایان امور اتفاق افتاده است. اگر یک کتاب مهم و متداول را با این کتاب داشته باشم، این موضوع این است: فراتر از کشیش ویسکی، چند کاراکتر به اندازه کافی توسعه می یابد. نادرست است که من یک کتاب می گویم خیلی کوتاه است، اما فکر می کنم که بیشتر از این کار می کردم. گرین شخصیت های اصلی دیگر را با دقت کامل و دقیق دید که من می دانستم قادر به آن هستم. با این وجود، این یک رمان خوب نوشته شده است که باید از شما قدردانی کند، حتی اگر با شما صحبت نکند.

مشاهده لینک اصلی
مقدمه - قدرت و افتخار

مشاهده لینک اصلی
بهترین رمانهایی هستند که من را در حال حاضر من: منحرف، از نظر اخلاقی، مبهم هیستریک است. آنها بهترین هستند نه برای لذت بردن از خواندن و یا علاقه خود را برای شخصیت و یا شاید نوشتن جذاب. آنها بهترین هستند، زیرا آنها مانند وجدان من عادی عمل می کنند، زیرا آنها مدارهای من را مانند یک ضربه کرنش منفجر می کنند و دوباره انرژی می دهند. بحث و جدل، عجیب و غریب، نگران کننده، خزش به یک سطح است که در زیر به آگاهی روانی و صحبت کردن dostoevskianamente، پاسخ به درخواست هویت اخلاقی است. من می خواهم کلمات ساده ای برای توضیح آن پیدا کنم، اما استدلال هایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم ساده نیستند. گناه، تقدس، لعنت، رستگاری: کلمات مسیحی قطعا demodé هستند، حتی برای غذاهای عید پاک و کریسمس خوب نیست. ایده ها، با این حال، منحصر به فرد در عظمت انتزاعی و محکومیت نیستند. \"قدرت و شکوه\" در سفر به مکزیک ساخته شده توسط گرین در سال 1938 متولد شد برای بررسی آزار و اذیت شدید مسیحی توسط یک رژیم کمونیست اخیر. آنچه که گرین در مکزیک پیدا می کند، کلیساها، اردوگاه های نابود شده، کشیشانی که مجبور به ازدواج می شوند و یا با آنها مخالف هستند، نابود می شوند. این در روح نابودی نابودی گذشته نیست، بلکه بازسازی منطقی از بنیاد است، با این ایده که \"کلیسا غنی و فاسد است و مردم نیازمند معجزه نیستند، اما نان\" . اما، اگر برای از بین بردن کلیسای موسسه چند قوانین طول می کشد، سخت تر است برای ریشه کن کردن از دل فقیر، گرسنه و مبتلا، که ایمان مسیحی در بهشت ​​بدون گرسنگی و بدون درد قوی تر از هر وعده سیاسی است. در این جهان بی ثمر و جست و خیز حرکت â € ~ را priestâ € ™ ویسکی، کشیش مست، آخرین کشیش چپ در داخل شعاع صدها کیلومتر، در اجرا از شکار تنگ â € ~ luogotenenteâ € ™. مخالفان نامعلوم، در نقش خود نقش دارند: نخستین نماینده غیرقانونی طبقه اش، دوم مردی با عشق ایدئولوژیک کامل و اصول شایسته. پس از اینکه بخش اول کمی پریشانتر شد، روایت از پیرویهای فیزیکی و اخلاقی شخصیت اصلی است که از آگاهی دردناک از شکست خود پاره شده است. افتخار، عاشق لوکس و ریز تا نرم داده می شود به نوشیدن، به شکستن € ™ ثانیه تعهد تجرد و به تصور یک دختر، â € ~ ویسکی priestâ € ™ قطعا سزاوار نیست ™ داوری فقط باقیمانده در یک سرزمین € شود خیلی حریص از ایمان غیر قابل اجتناب است تا اعتراف خود را، حتی اعتراف به دیگران. نومیدی برای پذیرش میزبان، محکومیت و جشن جشن است. او کلمات نجات را ارائه می دهد که باید خود را انکار کند. دیگران تاسف دارند، نه خود. من این تضعیف شدید، این کاملا از بین رفته است، این بدون از بین بردن غم و اندوه خود را که باعث می شود او عزیزم به خواننده. بنابراین عجیب و غریب، به همین ترتیب از حرکات قهرمانانه پیتاس و قهرمانانه، و فقط برای آنقدر انسان و نزدیک به ما است. در حالی که رستگاری خود را غیر ممکن به نظر می رسد، از € ™ بیشتر آگاهی خود را به او را هدایت به یک نوع از تقدس، در یک تقسیم بین قطب اخلاقی که در واقع شبیه یک شخصیت در داستایوسکی و که من نمی توانم در غیر این صورت به کسانی که نمی دانم توضیح ایوان دیمیتری کرمظوف. به این معنا، این رمان به نظر می رسد که انگلیسی بسیار کم است، مبهم است، همانطور که در تناقضات مخرب مسیحیت وجود دارد. همانطور که داستان گستراند، خواننده نمی تواند کمک کند اما احساس هماهنگ با قهرمان خود را (یا درست تر، ضد قهرمان) و شروع به امید برای رستگاری او. اگر یک جریمه وجود داشته باشد، قصد دارم این را در این بازبینی ایجاد یا نمایش ندهم. آنچه من می خواهم، و نه، آن است که به یک تغییر از زیبایی نادر، یکی از آن آیات که باعث می شود شما œfame € از FEDEA € (به عنوان اغلب به من اتفاق می افتد، از دست داده گوسفند، اما است که متوقف نشده به احساس آرامش یادآوری و حیرت انگیز از این باورها، حتی در یک سطح از فولکلور). حداقل زمینه ساز لازم: ما در سلول زندان، شب، بوی بد و بدن های ماساژ هستیم. یک زن مومن نزدیک کشیش و به دنبال سرپناه در او را در برابر گناه که در آن او احساس می کند فرو رفته، تمام خاک و یک مرد و یک زن را € ™ ثانیه عشق در گوشه ای از سلول، مانند حیوانات. یک پناهگاه که کشیش، حیوان خود، قادر به ارائه نیست، اما می تواند به خواننده کلمات زیبا، از فروتنی بزرگ است. \"اما زشتی ...\" \"این را باور نکن. خطرناک است از آنجا که ناگهان ما گناهانمان را بسیار زیبایی میبینیم. او با عصبانیت گفت: \"زیبایی\". \"اینجا در این سلول احاطه شده توسط آقایان \"خیلی زیبایی است. پرستاران از زیبایی رنج صحبت می کنند. خوب، ما مقدس نیستیم، شما و من. برای ما رنج می بریم فقط بد. درد و درد و درد. اما در آن گوشه زیبایی وجود دارد - برای آنها. برای یادگیری چیزهایی که باید با چشم یک سنت آموخته شود، باید یاد بگیرد: یک مقدس دارای عطری است ...

مشاهده لینک اصلی
این یک رمز و راز دیگری بود: گاهی اوقات به نظر می رسید که گناه نابخشودنی، بی حوصله، دروغ بی ارزش، افتخار، فرصت غافلگیرانه - از لطافت بیشتر از بدترین گناهان همه قطع شده است. سپس، در بی گناهی او، هیچ دوستی را برای کسی احساس نکرده بود: در حال حاضر در فساد او متوجه شده بود ... یک صحنه کلیدی است که در یک زندان رخ می دهد پس از اینکه کشیش برای جرم کمتری از داشتن براندی دستگیر شد و نه جنایات جدی تر خیانت، که او نیز توسط مقامات گناهکار است. او در آنجا ملاقات با یک زن است که او را به عنوان @ satisfacent @ توصیف می کند. مبارزه خود را با آرامش بخشیدن به اصل اصلی این داستان شکل می گیرد. قبل از اینکه مذهب غیرقانونی باشد، کشیش منجر به راحتی بودن، گرچه خشونت شد. خواندن توصیف خود را از زندگی قدیمی من به Dantes Inferno به طور خاص به عنوان Unconfected یادآوری شد، لوقا گرم، که نه خوب و نه شر را انتخاب کرد. آنها به نوعی از وجود گرگ ابدی در خارج از جهنم محکوم شده اند. یک عمر انتظار خارج از طناب مخملی. تنها پس از اینکه او در حال اجرا است زندگی خود را بر روی هر ابعاد - او از عکس های خود را از آن روزهای قبل قابل شناسایی نیست. او در حالی که در حال اجرا است که او در برخورد گناه واقعی، نوعی که شما را از طناب مخملی گذشته و به دایره دوم یا سوم Club Inferno: او پدر و مادر خارج از ازدواج، یک گناه غیر قابل تحمل است، زیرا او واقعا متاسفم برای آن . او دخترش را دوست دارد این پارادوکس است: آن را از طریق گناه است که او را به جهنم با توجه به قوانین کلیسا که او می آید برای درک عشق واقعی و فروتنانه: این عشق بود که او باید برای هر روح در جهان احساس: همه ترس و آرزو برای صرفه جویی در یک فرزند ناعادلانه متمرکز شده است. اما در نهایت او ناتوان از آن است: او دعا کرد، @ خدا کمک به آنها @، اما در لحظه نماز، او را به کنار فرزند خود در کنار جابجایی زباله برگشت، و او می دانست که تنها برای او بود که دعا کرد. شکست دیگر. این چیزی است که پایان را برای من جذاب می کند. در طول این رمان، مبارزه ی کشیش با مبارزه ی ستاد، یک اصلاح طلبان و اغلب وحشیانه ای که با این وجود توانایی عملکردهای کوچک را دارند، در مقایسه است. ستوان یکی از آن ها نیست. در راه خود او سنت است، یکی ازHells Saints @ برای استفاده از عبارت از The End of the Affair. حتی اگر کشیش نتواند به پیروزی برساند، دلیل بر این است که باور داشته باشد که او ممکن است پیروزی بر ستارگان را به دست آورد. در جهان که رنج و گناه تقریبا اجتناب ناپذیر است، @ Saintliness @ (با تعریف کلیساها) ممکن است بعد از همه لازم نباشد. چنین پایان فوق العاده و چنین دیدگاهی انسانی.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب قدرت و جلال


 کتاب ناراحت نباش،سام!
 کتاب دعوا نکن،هنری!
 کتاب دین و نگرش نوین
 کتاب یونگ : مفاهیم کلیدی
 کتاب گری لینکر پشت درهای بسته
 کتاب کشف و خلق فرصت های درآمدساز